Dag 23 Albany

27 oktober 2015 - Albany, Australië

Hoi hoi daar in het zomerse Belgenland,

Hier is het nog maar lente maar de zomer komt eraan.

Vandaag kunnen we eens uitslapen en daar profiteren we van! We worden vroeg wakker door de vogeltjes, maar in plaats van op te staan en er in te vliegen, draaien we ons nog eens (en nog eens, en nog eens, ... ;-). Rond 9h15 rollen we uiteindelijk uit ons bedje, voor één keer mag het wel hé. Buiten regent het, pff, het is zo'n dag dat je voor niks goesting hebt, en dan nog in het minst om buiten te komen... we stellen dat laatste dan ook zo lang mogelijk uit, dus we werken de blog bij, laden foto's op, doen wat opzoekwerk op internet... kortom we houden ons nuttig bezig. Daarna moeten we wel naar buiten: de was wordt gedaan, de afwas van gisteren en vanochtend wordt gedaan, en dan boodschappen voor de komende dagen. H maakte al een lijstje zodat we niks vergeten, want de komende dagen zullen we heel wat minder mogelijkheden hebben om te shoppen.

We rijden naar de woolies rond de middag, gaan het boodschappenlijstje af en zijn vlug weer weg. D wil Albany nog eens bekijken, we rijden naar Middleton Beach om er een toerke te doen, maar 't is echt geen weer om een hond door te jagen... jaja, 't kan hier blijkbaar ook  zo'n saai weer zijn. Na 10 minuten zitten we weer in de camper en rijden we richting camping. Op de camping aangekomen stoppen we alle boodschappen weg, en gaan te voet naar Emu Beach, 't is maar 100 meter stappen. Het waait hier even erg, dus na een paar foto's hebben we er genoeg van. Terug naar de camper en vandaag komen we er waarschijnlijk niet meer uit.  Rond 16uur verandert het weer en schijnt de zon af en toe, dit belooft voor de komende dagen. We kijken er naar uit.

Morgenochtend vertrekken we zo vroeg mogelijk naar Esperance, het is een heel eind rijden, meer dan 500km. We gaan naar Lucky Bay, het witste zandstrand van Australië, 3km lang en met kangoeroes die op het strand rondhuppelen... enkel het zonnetje mag dan niet ontbreken.

1. M.anne&Bernard:
    28 oktober 2015
    Een grote troost ! het is hier ook aan het regenen,
    en de zomer is al voorbij!

Grtjs en profiteer er maar van!!